מאחדים כוחות: אשר מדינה ור' מוטק'ה בלוי באולפן | צפו

אסתי פלד No Comments on מאחדים כוחות: אשר מדינה ור' מוטק'ה בלוי באולפן | צפו

בחלק השני של התכנית "המירוץ לבחירות" שוחחו אשר מדינה מטעם ש"ס ור' מוטק'ה בלוי מטעם יהדות התורה עם אבי רבינא ואיתי גדסי על הרגעים האחרונים שנותרו לפתיחת המערכה הגורלית | מדינה: "העיקר להצביע לגוש האמוני" | בלוי: "מי שידאג לחרדים אלו החכי"ם החרדים"

19:19
30.04.24
נתי קאליש No Comments on מזקני חסידי צאנז: הנגיד שנחבא אל הכלים הלך לעולמו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פחות מ 48 שעות לפתיחת הקלפיות, אשר מדינה ור' מוטק'ה בלוי בשיחה משותפת לאבי רבינא ולאיתי גדסי באולפן "המירוץ לבחירות".

ר' מוטק'ה בלוי: "אנחנו לא מצביעים לנציגים, אין פריימריז במפלגות החרדיות, הם רק שלוחי דרבנן, מי שיש לו טענות שיעלה לגדולי ישראל ויציג אותן בפניהם".

אשר מדינה: "אלה שחושבים לא להצביע ובסוף יבואו אני מקנא בזכות שלהם, הפתק שלהם הוא יהיה לשם שמיים באמת. אני יש לי גם הנאה גשמית מההצבעה, אני מרגיש שותף למפלגה מצליחה, להם זה באמת לשם שמיים, ממש מקנא בהם".

בלוי: "אני ממליץ לכל אחד ואחד ללבוש בגדי שבת הוא ובניו, וללכת לקלפי ולקיים את מצוות ועשית ככל אשר יורוך. זה יתרום רבות לאקט החינוכי אצך הילדים".

"מי ששייך למועדון היוקרתי של הציבור החרדי צריך לדעת ששום ליכודניק או בן גביר לא ידאג לחרדים, רק הנציגים החרדים" הוסיף בלוי.

אשר מדינה: "אני טוען שמי שלא מתכנן להצביע שיצביע לבן גביר, העיקר להצביע לגוש. אבל חשוב לדעת שאנחנו מצביעים לדרך לא לאנשים, לבן גביר אין שום דעת תורה מעליו".

"מה שהכי חשוב לדעת זה שכל מי שלא מצביע לגוש האמוני יידע שהוא מצביע למרב מיכאלי, פשוטו כמשמעו" הוסיף.



0 תגובות